Programi vježbanja

DIJAGNOSTIKA

Novost od početka 2016. je obavezna dijagnostika za svakog vježbača. Do sada je to bio obavezan dio samo za individualne programe. Na dijagnostičkom satu se procjenjuje Vaše fizičko stanje i funkcionalnost tijela te prema njemu preporučujemo program vježbanja koji je najadekvatniji Vašim mogućnostima i ciljevima.

Dijagnostika otkriva u kojem je smijeru najbolje raditi sa svakim pojedinim vježbačem.

INDIVIDUALNI PROGRAM VJEŽBANJA

Oni među vama koji žele najbrže i najkvalitetnije rezultate odlučit će se za individualni trening. Ovo je program u kojem je trener fokusiran isključivo na vas, vaše želje i mogućnosti te svojim znanjem i iskustvom vodi treninge u najboljem smijeru za vas.

Dobrobiti individualnog treninga su:

  • trener lakše postiže vašu potpunu angažiranost
  • potpuni fokus trenera na Vas i vaše izvođenje vježbi
  • brži rezultati treninga jer je u potpunosti oblikovan prema Vašim mogućnostima i ciljevima
  • motivacija vježbača je viša na individualnim treninzima

U svojih 60 minuta podići ćemo Vam puls, raditi na snaženju mišića, te Vas na kraju opustiti pasivnim istezanjem. Prema potrebi trener će koristiti manipulativne tehnike za opuštanje  mišića.

Vježbati možete individualno, u paru ili maksimalno u trojkama.

GRUPNI PROGRAM VJEŽBANJA

Provodi se u tri oblika:

Trampolin program – do 6 polaznika

Vježbanje na trampolinu predstavlja izazov tijekom 60 minuta treninga za sve uzraste bez obzira na razinu fitness statusa pojedinca. Otpor prema gravitacijskoj snazi zemlje je izvor naše snage. Svaki mišić tijela razvija svoju snagu tako da se odupire uvijek prisutnoj sili teže. Što je ona veća, to jači efekt trening ima na cijelo tijelo.  Trening na trampolinu pokreće cijelokupni krvožilni i limfni sustav. Svaka stanica dobiva kisik. Pojačana je cirkulacija u tijelu.

Više o dobrobitima i koristima trampolin treninga.

Mat program – do 10 polaznika

Vježbanje u grupama do 10 polaznika u trajanju 45 minuta. Treninzi su maštoviti i zabavni uz primjenu različitih rekvizita, a utječu na mišićno-koštani sustav, tjelesni sastav, kondicionu komponentu te senzo-motoričke sposobnosti.

Spinning program – do 6 polaznika

Vježbanje u grupama s maksimalno 6 polaznika u trajanju od 60 minuta, sa zagrijavanjem na biciklima, radom na strunjačama te istezanjem i opuštanjem koje izvodi trener na svakom vježbaču na kraju treninga. ​