VJEŽBANJE ZA ŽENE

Objavljeno: 27. 12. 2018. Podijeli na

Ne odvajamo muškarce od žena i podjednako su nam dragi vježbači oba spola, no činjenica je da je većina naših vježbača ženskog roda, stoga se zaista smatramo kompetentnima te vježbanje za žene smatramo svojom specijalnošću.

Vježbanje za žene i očekivanja

Nismo upoznali doslovno niti jednu ženu koja se želi nabildati. No postoje one koje nas pitaju kako „nabildati“ određeni dio tijela. Stoga sa sigurnošću možemo reći kako velika mišićna masa gotovo nikad nije cilj vježbanja u žena. Što se tiče „nabildavanja“ samo određenog dijela tijela, reći ćemo jasno i glasno NE. Bar ne kod nas. Kliknite i saznajte zašto u Vježbaonici radimo baš na ovaj način. Jer time stvaramo neravnotežu te vam olakšavamo put do ozljede ili boli u određenom dijelu tijela. Radite na cijelom tijelu te ćete tako postati zadovoljni i onim dijelom koji želite promijeniti. Dobar izgled je posljedica dobrog rada.

Kako treba izgledati vježbanje za žene

Prije svega, ono do čega mi držimo je balans te pravilan pokret i to su osnovni postulati do kojih držimo. Zašto? Zato što osiguravaju da vježbači(ce) duže ostanu u trenažnom ritmu, prihvate vježbanje i pokret kao sastavni dio živote, zavole vježbanje te da vježbaju na siguran i zabavan način koji će im promijeniti tijelo na bolje. No, tu naši ciljevi ne staju. Cilj nam je također, jedan od jako važnih da pokrete iz Vježbaonice presele u vlastiti život. Dok su aktivne u životu, dok rade, voze se, igraju s klincima, kuhaju…

Mnogi će pomisliti da je utopija nadati se da vježbači kod kuće paze na svoj položaj tijela i obično će biti u pravu, no naš način vježbanja osigurava upravo to. Žene koje vježbaju po našoj metodi tijekom treninga toliko zavole pravilnu poziciju tijela da im ona uobičajena postane neprirodna i samim tim neprihvatljiva.

Dodajemo li opterećenje u treninzima

Vježbanje za žene može imati vanjsko opterećenje, no i ne mora. Tijelo je samo po sebi sasvim dovoljan uteg ako ga se koristi na pravilan način. No, volimo treninge začiniti različitim, lakšim i težim rekvizitima. A i vi to volite također.

Važnija od optrećenja je kontrola pokreta. Time naše tijelo dobiva pravu moć. Vidjeli smo bildere koji nisu mogli napraviti niti jedan pravilan sklek kad im Jelena postavi tijelo u pravilnu poziciju. E, to je ono u čemu smo stručnjaci. Učenje vježbačica da rade stvari iz pravilnih pozicija te da ne kompenziraju nekim drugim mišićima nego da rade onoliko koliko koliko mogu zadržati pravilnu poziciju. U tom slučaju s vježbanjem mogu sve više, dok u drugom slučaju kada im je glavni cilj pošto-po to podići što više tereta cilj biva osujećen ozljedom i pauzom od treninga. Pogađate, čak i ako nastavite trenirati nakon oporavka, krenut ćete od početka.

Dakle, drage naše, vježbanje za žene je ozbiljna stvar i potrebno je ozbiljno se odnositi prema njemu. Ne toliko da ne uživate i ne zabavljate se na treningu, no taj je dio i tako na nama.

Posvetite se pokretu kao što se posvećujete jutarnjoj higijeni ili brizi o nečemu što vam je važno u životu.

Postanite sami sebi važni u životu. Mi smo tu da na najbolji način pomognemo u tome.

Pozdrav od stručnog tima Vježbaonice!

Želite znati više?

 Javite se za besplatne konzultacije na info@vjezbaonica.hr

Dar za vas! Želite li postati 27 % zgodniji za 30 sekundi? Kliknite na besplatan video!