Tri trika majstora hidratacije

Objavljeno: 10. 12. 2019. Podijeli na

U tekstu “Hidratacija tijekom dana i tijekom treninga” smo pisali o potrebi konzumiranja dovoljne količine vode, koju tekućinu preporučujemo i zašto. Koje tekućine ne preporučujemo i zašto, te smo to objasnili kroz procese koji se događaju u tijelu.

Naša iskustva govore da mnogi imaju problem s održavanjem nivoa hidratiziranosti za najbolju izvedbu svoga tijela.

Neki od razloga su što zaboravimo piti vodu, nismo žedni te ostali koji nas vode u pogrešnom smjeru.

U današnjem tekstu pročitaj kako mi to radimo te kako majstori hidratacije održavaju svoje tijelo hidratiziranim.

Vodu zaboravimo piti zato što nemamo naviku pijenja te zato što nam voda najčešće nije pri ruci. Idemo ubiti dvije muhe jednim udarcem.

  1. Ako je boca vode uvijek uz tebe, neće ti se dogoditi da zaboraviš piti vodu, a voda će ti biti uvijek pri ruci. Dakle, u sljedećoj šetnji gradom izaberi bočicu, ne manju od pola litre koja ti dizajnerski odgovara, odgovara tvom proračunu te održava tvoje stavove u vezi prirode i zdravlja.

Ako ti se bočica sviđa i odgovara tvojim uvjerenjima, češće ćeš poželjeti piti iz nje.

Obična plastična bočica može biti privremeno rješenje, no ne preporučujemo ju kao dugoročno rješenje.

  1. Popravi okus vodi koju piješ.

Uvjerili smo se da mnogi od nas piju manje vode jer im voda iz njihove okoline jednostavno nije ukusna.

Postoji nekoliko načina kojima možemo popraviti okus vode.

Preporučujemo filtriranje vode. Ako niti to ne upali, nekoliko kapi limunovog soka u bočici vode može značajno popraviti okus. Sigurno ćete piti više i češće.

  1. Prije nekog drugog napitka ili prije jela odluči prvo popiti vode.

Neka to postane tvoj uobičajeni ritual. Različiti stručnjaci će ti savjetovati da piješ vodu pola sata prije jela, sat i pol prije jela, no mi kažemo da je bitno vodu piti.

Kada odeš na kavu, prije nego srkneš onaj prvi gutljaj kave, popij bar pola čaše vode.

Kava značajno zakiseljuje organizam stoga voda može ublažiti taj učinak omiljenog ti napitka.

Ovu naviku prakticiraj i u večernjem izlasku prije svake nove ture pića. Zahvalit ćeš nam poslije sljedećeg izlaska.

 

Uvrstiš li ove navike u svoj život, ne moraš brinuti za dovoljnu količinu vode niti ćeš ikada „zaboraviti“ popiti vode. Dogodit će se vjerojatno da ćeš dok se ne navikneš izgubiti usput koju bočicu, no mala je to cijena u usporedbi sa svim dobrobitima kvalitetnog hidratiziranja.

Pročitao/la si tekst o tome kako voda djeluje na nas?

Klikom na link saznaj što energetska pića zapravo rade našem organizmu. 

Ovaj tekst posebno preporučujemo roditeljima.

Sada kad ti je tijelo više nije kronično žedno, poželjet će se pokrenuti. Želiš li nam se pridružiti u nekom od naših programa?

Javi se!

Tvoj stručni tim Vježbaonice!