tri elementa bezbolnog i lakog poroda

Objavljeno: 01. 4. 2020. Podijeli na

Drage trudnice!

Ovaj sam program stvarala godinama. Zasniva se na mudrosti ženskog tijela

te je temelj za svjesnu trudnoću te što je moguće lakši porod.

Iako sam znala  puno o trudnoći i trudnicama te vježbanju za trudnice,

htjela sam sama sebi biti „pokusni kunić“ i isprobati ga prije nego program ponudim vama.

 

Moja trudnoća je bila aktivna te nisam imala nikakvih problema tijekom nje.

Toliko da su mi liječnice govorile da sam „dosadna trudnica „ jer je kod mene sve uvijek bilo u redu.

Porod je bio ekspresan. Iako mi je bio prvi, trajao je manje od dva sata

zbog čega sam neopisivo sretna i zahvalna mom programu kojeg sam se pridržavala.

 

Najveće iznenađenje nastupilo je tek nakon poroda kada sam se izuzetno brzo vratila u sjajnu formu.

Sve ovo omogućuje mi da vas od srca pozovem u program koji će i vama donijeti mir, sigurnost, odagnati strah i nesigurnost te će vama i bebi dati ono što vam je najbitnije. Tijelo koje trudnoću i porod može iznijeti na najbolji  mogući način.

Kada sam stvarala program ove tri stvari su mi bile jako važne. I uvjerit ćete se, uspjela sam ih u potpunosti implementirati u program vježbanja.

  1. OSJEĆAJ POVJERENJA U VLASTITO TIJELO I DA ĆE BITI SVE U REDU

Iz iskustva s trudnicama, prijateljicama i klijenticama shvatila sam koliko su nesigurne u svoje tijelo te koliko nemaju vjere u mogućnosti vlastitog tijela. Uglavnom su te sumnje zapravo neutemeljene, no teško je nekome vjerovati u nešto što nikada nije potvrdio.

Kroz program ACTIVE NATAL koji sam osmislila provlači se korištenje vlastitog tijela te stvaranje vjere u mogućnosti našeg tijela. Svaki pokret postaje potvrda da vi to možete. Svakim pokretom ideja da će sve biti u redu postaje sve stvarnija.

Što mislite, je li lakše roditi ako vjerujete da možete ili ako se bojite da ne možete?

 

  1. OJAČAVANJE MIŠIĆA KOJI NAM NUŽNO TREBAJU ZA LAK POROD

Naprosto je nejverojatno da naše tijelo može imati mišiće koje uopće ne koristi, no moguće je. Na žalost, ti uspavani mišići nam dok su uspavani ne mogu pomoći kod trudnoće niti što je možda i bitnije kod poroda. Rezultat toga može biti i dugačak porod koji traje deset i više sati.

Dakle, deset i više sati majka i dijete će se mučiti oko nečega što može za oboje biti puno kraće i manje dramatično iskustvo.

Da bi se to dogodilo, mišići trebaju imati informaciju kako se ponašati te moraju biti dovoljno jaki da bi svoju zadaću izvršili kako treba.

Želite li maratonski porod ili želite tijelo koje zna što treba i sposobno je to učiniti?

  1. OPUŠTANJE TIJELA I MIŠIĆA KOJI SE TREBAJU OPUSTITI

Mislim da žena nikada osim pri porodu ne treba izvršiti toliko kontradiktornih aktivnosti u istom trenutku. Neki mišići trebaju biti napeti, neki se trebaju opustiti, trebamo biti mirni ali imati dovoljno adrenalina da nas prenese preko boli koju osjećamo i da možemo stisnuti taj zadnji put.

Fascinira me to! No, da bismo to orkestirali na pravi način, svaki mišić i svako područje tijela treba uvježbati svoju ulogu.

U opuštanju koristim svjesnost i disanje. To se pokazalo kao dobitna kombinacija u ovom možda mentalno najizazovnijem dijelu opuštanja kad nas sve tjera na grčenje.

Opet, ovo će djetetu širom otvoriti vrata u novi svijet, olakšajte si to iskustvo za vaše i djetetovo dobro.

 

Da zaključim, želite li svjesno tijelo i pripremljen um za savršen, jednostavan, kratak i što bezbolniji porod, od srca preporučujem vježbanje po programu ACTIVE NATAL.

Dobrobiti vam garantiram ja, koja sam i sama prošla kroz iskustvo te mnoge majke kojima sam u tome pomogla kroz godine vježbanja s njima.

Vaša Jelena Skender, mag.cin. i stručnjak za pokret.