Maksimum za svoje tijelo

[Piše: Jelena Pešut]

Unutar jednog treninga želimo ostvariti maksimum za svoje tijelo na kondicijskoj i mišićnoj razini. To za nas znači da se iz stanja svakodnevnog dugotrajnog mirovanja uputimo put najbliže teretane i tamo odaberemo program koji najviše odgovara našim trenutnim ciljevima i željama. A cilj je tijekom treninga potrošiti što više kalorija kako bismo izgubili masne naslage nakupljene tijekom zime, zategnuti mišiće i definirati tijelo. Iako prehrana igra veliku ulogu u procesu mršavljenja, ovdje ćemo se osvrnuti samo na trenažni dio u pristupu mršavljenja. Prehranu ostavljamo nutricionistima 😉

Koliko zapravo možemo izgubiti kalorija tijekom jednog treninga? Kada bismo sve suvišne kilograme mogli izgubit unutar jednog treninga to bi značilo da u  preostalih 23 sata u danu ne bismo mogli konzumirati jednako toliko ili čak i više kalorija te na taj način “poništiti” odrađeni trening. Broj kalorija potrošenih tijekom jednog treninga u potpunosti je nevažna stvar. No, ono što je bitno jest dovesti organizam u stanje povećane potrošnje i rada tijekom cijelog dana, a ne samo za vrijeme treninga. Cilj nam je, dakle, ubrzati naš metabolizam. Neprekidna aktivnost tijela u pronalaženju i dostavljanju hrane gladnim mišićima ne predstavlja ništa drugo nego – metabolizam. Ili još točnije – ubrzani metabolizam! Što je veća naša mišićna masa to će naš metabolizam morati više raditi kako bi nahranio mišiće. Hranu za mišiće naše će tijelo koristiti razgradnjom  masnih naslaga. Što imamo veći broj aktivnih mišića to će naš metabolizam biti brži i više ćemo kalorija potrošiti u jedinici vremena.

Dakle, zaključak je jednostavan…

Povećajte broj aktivnih mišića u tijelu kako biste izgubili višak nakupljenih kalorija. Možda će vas ovo natjerati na bilo koju tjelesnu aktivnost i kretanje kako biste ostvarili svoj cilj. Nije da ne zagovaram rekerativno bicikliranje ili šetnju prirodom, no takve aktivnosti neće izgraditi vaše mišiće. Ako već imate posturalnih problema, određenih bolova u nekom segmentu kralježnice ili naučene nepravilne kretne obrazce, samo ćete pogoršati svoje trenutno stanje. Trening je proces koji ima svoje zakonitosti i u kojem se stvari ne mijenjaju preko noći. No, mogu se promijeniti samo trebate učiniti pravi korak u pravom smjeru.

Vidimo se u Vježbaonici!

Leave a Comment