KAKO ZADRŽATI FORMU TIJEKOM GODIŠNJEG ODMORA

Godišnji odmor ne bi trebao značiti i prestanak aktivnosti jer pokret i aktivnost trebaju biti dio našeg svakodnevnog života. Ipak za očekivati je da će vam se manje trenirati tijekom odmora, stoga smo pripremili nekoliko savjeta koji će vam pomoći ostati u formi te olakšati povratak u ritam vježbanja nakon godišnjeg odmora.

Hodajte bosi

Ovo će aktivirati mišiće na vašim stopalima i pružiti im priliku da rade ono što im je svrha. Mišići u stopalima reagiraju na svaki impuls te „govore“ tijelu kakvo je tlo pod njim te na koji način se treba kretati. Aktivni mišići stopala poboljšavaju ravnotežu, ali i olakšavaju stajanje što je posebno važno onima koji na poslu stoje veći dio vremena. Na žalost, samo stajanje u obući ne koristi ovim mišićima te ih čini neaktivnima. Ovo negativno utječe na ravnotežu no još više šteti položaju tijela, jer ako temelji nisu dobri, sve ono što je iznad temelja također ne može biti dobro. Kako hodate bosi posebno po kamenčićima, morat ćete biti oprezniji sa svakim korakom jer su se stopala odvikla od takvih izazova. Ovo će vam pomoći da se svjesnije krećete, a to možete iskoristiti kako biste pravilnije držali tijelo.

Zabava u vodi

Puno je aktivnosti koje možete raditi u vodi. Od plivanja do takozvanog vodenog aerobika. Dobrobit kretanja u vodi je to što gotovo u potpunosti neutralizira udar na zglobove te to mogu raditi i oni sa problemima sa zglobovima. Također, plivanje je izuzetno dobra i zdrava fizička aktivnost. Ovoga ljeta probajte plivati tako da za svaki zaveslaj koristite mišiće cijeloga tijela, baš onako kako ste to naučili u Vježbaonici. Dopustite tijelu da radi skladno. Ako su vam pri ruci djeca, zabavite se u vodi s njima. Bacanjem frizbija, dodavanjem loptom ili igranjem picigina. Zabava je zagarantirana, a uz to vaša forma ostaje netaknuta!

Adrenalinski sportovi

Većina naših vježbača je u potpunosti sposobna uhvatiti se u koštac sa svladavanjem nekoga od ljetnih sportova tipa windsurfinga ili skijanja na vodi. Vaše tijelo ima odlične kretne obrasce koji će olakšati svladavanje novih motoričkih izazova. Napredovat ćete brže od drugih. Iskoristite tu moć da svladate nešto novo. Učenje novih stvari značajno utječe na samopouzdanje što će pored super izgleda biti još jedan vaš adut ove godine na plaži.

Bicikliranje

Ako imate sreće pa imate vikendicu koja je malo udaljena od mjesta, iskoristite to pa u kupovinu idite biciklom. Ovo je posebno dobra stvar ako doma za to nemate priliku ili vremena. Pogodite što? Vaša forma će vam biti zahvalna. Druga mogućost je najam bicikla ako ste odlučili odmor provesti na novoj destinaciji. Ništa nije bolje nego biciklom krenuti u obilazak i upoznavanje sredine u kojoj odmarate. Čak i na plažu možete biciklom umjesto automobilom.

Hodanje

Definitivno aktivnost koju morate upražnjavati na godišnjem. Bilo da ste u blizini nekoga planinarskog izletišta ili ste odlučili posjetiti malo udaljenu plažu kako biste uživali u miru i tišini. Također, večernje šetnje pored mora mogu koristiti obnavljanju ili zadržavanju ljubavnog žara. Iskoristite ovu priliku.

Napomena: ako se upuštate u planinarske poduhvate, bez obzira koliko vam se jednostavnim  i bezopasnim činili, ponesite dovoljno vode, raspitajte se o svemu prije nego krenete, obujte odgovarajuću obuću i najbolje idite s nekim tko je domaći na toj stazi. Neka odmor bude odmor i rekreacija, ne problem i opasnost.

Ako vam padne još koja dobra ideja za aktivnosti na moru, bit će nam drago da ju podijelite s nama te možda nekome od naših čitatelja date ideju kako da se zabave i budu aktivni.

Na kraju, sjetite se neke od bezbroj dobrih vježbi koje ste radili kod nas na treninzima i ponovite ju, no pazite na izvođenje pokreta kao da je vaš omiljeni trener ispred vas.