[Piše: Jelena Pešut]
Treniranje je kao hodanje. Svi znamo hodati. Svi znamo trenirati.
Koliko ste se puta uhvatili u koštac s odlukom da morate početi vježbati? Aktivnije sudjelovati u svakodnevnim aktivnosti. Ono što vam prvo padne na pamet jest da sami krenete u svladavanje novih pokreta, suludih kretnji koje dugo niste izvodili poput čučnja , iskoraka ili «trbušnjaka».

I tako tog ponedjeljka nadobudno krenete u osvajanje novog kretnog horizonta. Odustanete nakon tri ponavljanja. Shvatite da nema smisla jer osjetite bol. I neda vam se. I zapravo niste baš neki sportski tip.

Bol je sasvim normalna i poželjna reakcija našeg organizma koja nas upozorava, na vrijeme, da je pravo vrijeme da se zaustavimo jer je našem tijelu previše i ako ovako nastavimo dovesti ćemo se do ozljede. Bol je znak da trebamo nešto promijeniti u trenažnom radu.

Ali, što?

Prema našem iskustvu s velikim brojem rekreativaca različite dobi, struke i stupnja treniranosti, bol je gotovo uvijek znak lošeg izvođenja kretne strukture. Jednostavno, nešto «ne štima» s vašom tehnikom izvođenja pokreta. Jednostavno, vašem mozgu su potrebne nove informacije s kojima može stvoriti nove načine izvođenja već poznatih kretnih struktura. Potrebna je reorgnizacija kretanja mišićno-koštanog sustava. Gotovo uvijek, bez iznimke, kad se dogodi reorganizacija, bol nestaje, snaga i fleksibilnost se povećavaju i mi postajemo više «fit».

Kada ste se rješili boli počinje pravi trening.

Zvuči jednostavno i zaista je tako. Da bi vježba bila najučinkovitija za vaše tijelo i da biste s njom trenirali upravo one mišiće za koje je ona namjenjena potrebna je pravilna tehnika izvođenja.
Naša uža specijalnost je upravo to ! Pravilna tehnika izvođenja pokreta. Navratite do Vježbaonice da podijelimo s vama sva naša znanja.

Vidimo se u Vježbaonici !

SPORTAKI POZDRAV!